Shopping Cart Pixel
Nieuwsbrief
Ontvang de Max&Luna nieuwsbrief met de laatste trends, hoge kortingen en kans op leuke prijzen!

Klantenservice

Om contact op te nemen met de Max&Luna klantenservice kun je een email sturen naar [email protected] - Wij zullen zo snel mogelijk (op werkdagen binnen 24 uur) antwoord geven op je vraag. Max&Luna is van ma t/m vr tussen 09.00-16.00 uur telefonisch bereikbaar via 085-2379200.

1 Max&Luna
1.1 Hoe meld ik mij aan?

Je kunt bij Max&Luna een eigen account aanmaken waarin je alle informatie over je bestelling en contact met onze klantenservice terug kan vinden. Super handig! Daarnaast heb je toegang tot diverse extra services zoals je verlanglijst en kun je diverse afleveradressen toevoegen. En als je aanvinkt dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen, informeren wij je regelmatig over honden en katten nieuwtjes, trends, nieuwe producten en speciale aanbiedingen.

1.2 Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Op de homepage kun je je eenvoudig abonneren op de nieuwsbrief van Max&Luna door jouw email-adres in te vullen bij de Nieuwbrief button op de homepage. Doorloop alle stappen en je ontvangt vervolgens een e-mail die om een bevestiging vraagt. Bevestig deze aanmelding door te antwoorden zonder het onderwerp te veranderen.

 

Als je winnaar bent van een prijsvraag via social media of meedoet met het Max&Luna testpanel wordt je automatisch ingeschreven voor de Max&Luna nieuwsbrief. Mocht je dit niet willen, dan kun je je na afloop hiervoor uitschrijven. 

1.3 Hoe meld ik me af bij de Max&Luna nieuwsbrief?

Je kunt je heel eenvoudig afmelden door op de link 'afmelden' te klikken die onderaan de Max&Luna nieuwsbrief staat. 

2 Jouw bestelling
2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt een bestelling plaatsen door jouw favoriete artikel in de gewenste maat en kleur in je winkelmandje te plaatsen. Dit kan door op de button 'in winkelmandje' te klikken. Vervolgens kan je verder winkelen of direct naar je winkelmandje waar je het artikel direct kan bestellen en betalen.

2.2 Zijn genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja. Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

2.3 Is er een minimum of maximum bestelwaarde?

Max&Luna hanteert geen minimale of maximale bestelwaarde. Vanaf €20 zijn de verzendkosten gratis.

2.4 Krijg ik een orderbevestiging?

Ja. Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je een orderbevestiging. Daarna ontvang je een betaalbevestiging. Ontvang je de betaalbevestiging niet, dan is de betaling niet gelukt. Ga dan naar je account om de betaling alsnog af te ronden, of plaats de bestelling opnieuw.

2.5 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt jouw bestelling volgen door in te loggen op je Max&Luna account. Nadat je bestelling is verstuurd uit het magazijn ontvang je een e-mail met daarin een track&trace link van bezorgdienst PostNL, DPD of DHL. 

 

Wij raden aan om de app van de vervoersdiensten te downloaden voor de meest actuele status van jouw zending.

2.6 Kan ik mijn bestelling veranderen nadat ik hem geplaatst heb?

Nee. Zodra je bestelling is afgerond, wordt deze direct doorgezet naar ons logistieke systeem en wordt je order verzameld en verpakt. Indien je iets vergeten bent te bestellen, willen je vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen.

2.7 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee. Max&Luna streeft ernaar elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, daarom kunnen bestellingen niet meer geannuleerd worden omdat deze direct worden doorgestuurd naar ons logistieke systeem. 

2.8 Hoeveel pakketten ontvang ik?

Max&Luna informeert je over het aantal pakketten voor je actuele bestelling in de verzendbevestiging per e-mail. Dit is meestal ook zichtbaar in de track&trace link van de bezorgdienst. Download de app van de vervoersdienst voor de meest actuele informatie over jouw pakket.

2.9 Mijn bestelling is niet compleet

Het kan gebeuren dat de verschillende pakketten van één bestelling op verschillende dagen geleverd worden. Controleer of je alle pakketten die op de verzendbevestiging staan geschreven ook daadwerkelijk ontvangen hebt. Neem contact op met onze klantenservice als de levering nog steeds niet compleet is na het ontvangen van alle pakketten.

2.10 Kan ik verschillende bestellingen combineren?

Nadat de bestelling is bevestigd, is het helaas niet meer mogelijk bestellingen te combineren.

2.11 Krijg ik bericht zodra de bestelling uitgevoerd is?

Ja, zodra de producten zijn verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met track&trace link. Deze informeert je ook over het aantal pakketten dat je zal ontvangen.

2.12 Ik heb iets besteld, maar de bestelling nog niet ontvangen.

Heb je de verzendbevestiging ontvangen met de track&trace link en heb je niks ontvangen of zit er geen beweging de track&trace link? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]


Heb je geen verzendbevestiging ontvangen? Controleer dan of je betaling goed is gelukt in je account. 

2.13 Er zat geen factuur bij mijn pakket

Dat klopt. Max&Luna verstuurt jouw factuur per e-mail in de bestelbevestiging. Heb hier vragen over, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] 

3 Betaling
3.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Betalen kan via iDeal, Paypal, Klarna of Creditcard (wij accepteren Visa, Maestro en Mastercard). Daarnaast Bancontact / Mister Cash. Betalen via iDeal en Klarna is gratis. In geval van misbruik zijn creditcardmaatschappijen meestal aansprakelijk voor schade die groter is dan 50,00 euro eigen risico. Contacteer hiervoor je creditcardmaatschappij. 

 

Alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden zijn geheel veilig vanwege onze veiligheidsstandaards. Persoonlijke gegevens zoals gegevens van de creditcard worden beschermd door technische encryptie en additionele authorisatieprocessen - die beide als gegevens getransfereerd en opgeslagen worden.

3.2 Hoe werkt iDEAL?

iDEAL is de meest gebruikte en een veilige vorm van internetbankieren waarbij je tijdens je bestelling naar de internetbankiersite van je bank wordt geleid. In de vertrouwde omgeving van je eigen bank kan je de betaling van jouw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al vooraf ingevuld. Nadat je een bevestiging van je bank hebt ontvangen keer je terug naar Max&Luna en ontvang je een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op je rekeningoverzicht. Wij sturen je bestelling meteen door zodat de bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden.

iDEAL werkt samen met deze Nederlandse banken: ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank

3.3 Ik betaal met een creditcard. Wanneer wordt het bedrag afgeboekt?

Zodra de goederen verzendklaar zijn gemaakt, sturen wij jouw factuurdetails binnen 2 dagen naar het creditcardbedrijf. Er zal afgeboekt worden volgens je persoonlijke afrekeningsperiode. Wij accepteren MasterCard, Maestro en Visa.

3.4 Klarna Achteraf Betalen

Klarna voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Met 'Betaal later' van Klarna betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt. Zodra wij de bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. De betalingsgegevens kun je terugvinden op de digitale factuur. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.

Hoe kies ik voor Klarna Achteraf betalen?

1. Tijdens het afrekenen selecteer je 'Klarna Achteraf Betalen' als de betaalmethode.
2. Vul de benodigde betalingsgegevens in en voltooi je bestelling.
3. Je ontvangt een e-mail van Klarna met een factuur en betaalinstructies. Je hebt 14 dagen de tijd om de betaling af te ronden.

 

Moet ik extra kosten betalen?
Nee, je hoeft geen rente of extra kosten te betalen.

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb over mijn Klarna-factuur of -betaalstatus?
Neem rechtstreeks contact op met Klarna als je vragen hebt over je factuur of betaalstatus.

Hoe krijg ik mijn restitutie als ik mijn Max&Luna bestelling terugstuur?
Als je via Klarna hebt betaald, verwerken zij ook je restitutie. Neem rechtstreeks contact op met Klarna als je vragen hebt over je restitutie.

3.5 Hoe werkt een kortingscode?

Kortingscodes kan je toevoegen in 'mijn winkelwagen'. De korting wordt dan direct verrekend. Kortingscodes kunnen per klant eenmalig gebruikt worden en zijn geldig tot de datum die in de bevestiging van de kortingscode staat vermeld.

Een kortingscode wordt verdeeld over de bestelde artikelen. Bij het terugsturen van een gedeelte van de order, zal het aankoopbedrag van het artikel worden gecrediteerd minus de verdeelde korting. Op je factuur zie je welk bedrag je per artikel hebt betaald.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijk te gebruiken en kortingscodes zijn niet geldig op voordeelbundels. 

3.6 Ik ben vergeten een kortingscode toe te voegen. Kunnen jullie dit alsnog voor mij doen?

Nee. Kortingscodes kunnen wij helaas niet achteraf toevoegen aan een bestelling. Zodra je de bestelbevestiging hebt ontvangen, is het niet meer mogelijk de bestelling aan te passen. Gratis artikelen die niet toegevoegd zijn aan de bestelling kunnen we niet alsnog opsturen.

 

3.7 Ik heb een kortingscode gebruikt, krijg ik de code terug bij retourneren?

Nee. Kortingscodes zijn geen geldig betaalmiddel maar een eenmalige korting op je bestelling. Daarom krijg je de kortingscode niet retour na het retourneren van je bestelling.

4 Levering
4.1 Hoeveel kost de verzending van een bestelling?

Bij Max&Luna betaal je binnen Nederland en België tot € 20,- altijd € 4,95 verzendkosten. Voor bestellingen boven de € 20,- is verzending gratis. Standaard zendingen van Max&Luna worden geleverd met PostNL, DPD of DHL. 

Heb je een XL hondenmand of bench besteld, dan kan het zijn dat je pakket iets langer onderweg is met DHL Parcel+. Hier betaal je niets extra voor.

4.2 Naar welke landen verzend Max&Luna?

Max&Luna verzendt naar Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Polen, Italië en Spanje.

Verzendkosten
De kosten voor verzending van orders tot € 20,- binnen Nederland & België bedragen € 4,95 per bestelling. Voor bestellingen boven de € 20,- is verzending gratis.

De kosten voor verzending naar het buitenland zijn afhankelijk per land en worden zichtbaar in de checkout na het selecteren van de vervoerder. Ook bij bestellingen boven de € 20,- worden verzendkosten gerekend naar het buitenland.

4.3 Welke bezorgservice gebruiken jullie?

Standaard zendingen worden in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen geleverd. Grote pakketten voor XL hondenmanden of hondenbenches kunnen langer onderweg zijn met PostNL, DPD of DHL Parcel+. Download de apps van PostNL en DHL voor de actuele bezorgstatus.

PostNL

PostNL heeft twee afleverpogingen en levert maandag t/m zaterdag. Wanneer er niemand thuis is, probeert de bezorger het pakket afleveren bij je directe buren. Als de bezorger geen mogelijkheid heeft het pakket af te leveren, is het pakket na de tweede afleverpoging af te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Haal je jouw pakket niet af, dan gaat deze na 7 dagen retour naar ons magazijn. Na het verwerken van je retourpakket ontvang je het aankoopbedrag terug.

 

DHL

DHL levert je pakket in de meeste gevallen binnen twee werkdagen. Wanneer je niet thuis bent, levert de bezorger het pakket bij een van je buren. Als dit ook niet mogelijk is, ontvang je een notificatie, waarmee je een bezorging kunt inplannen of kunt kiezen het pakket op te halen in een DHL Parcel Shop.

4.4 Hoe lang duurt het verzenden?

Nadat je betaling binnen is, wordt de bestelling direct ingepakt en als je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt dezelfde dag nog overgedragen aan onze bezorgpartners. Normaal gesproken heb je de bestelling de volgende dag in huis. Uiteraard zijn we afhankelijk van de bezorgdienst, het kan soms gebeuren dat je pakket wat later wordt geleverd door drukte bij de bezorgdienst. Je ontvangt altijd van ons een mail met een track&trace link, zodat je kunt zien waar jouw pakketje is.

 

Wij adviseren de app van PostNL en DHL te downloaden, zodat je de actuele verzendstatus van je pakket kunt volgen.

 

Bij sommige artikelen geldt een langere levertijd, dit staat vaak in de productinformatie aangegeven. Zendingen naar het buitenland kunnen langer duren omdat wij afhankelijk zijn van de vervoersdiensten in het buitenland.

4.5 Kan mijn bestelling op een bepaalde dag geleverd worden?

Momenteel is het niet mogelijk op bepaalde dagen en tijden te leveren. Normaal wordt het pakket 1-3 werkdagen na ontvangst van de bestelling geleverd. Meestal worden de pakketten tussen 8:00 - 18:00 geleverd. Bij leveringen met PostNL & DHL kan je via de Track&Trace link zien in welk tijdvak ze verwachten te leveren. 

 

Weet je zeker dat je niet thuis bent? Kies dan in het bestelproces voor een pakketpunt zoals PostNL Pakje gemak of DHL servicepoints en haal je pakket op wanneer dit jou uitkomt.

 

4.6 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?

De pakketdienst levert direct aan huis of indien je niet thuis bent aan je directe buren. Je ontvangt van de pakketdienst een kaartje in je brievenbus waarop een code staat. Deze code kan je op de website van de pakketdienst ingeven en daar krijg je verschillende opties. Je kan een dag kiezen waarop je het pakket wilt laten bezorgen (tijdsindicatie is niet mogelijk) of je kan het pakket zelf afhalen op het dichtsbijzijnde afhaalpunt.

 

Wij adviseren de app van PostNL en DHL te downloaden, zodat je de actuele verzendstatus van je pakket kunt volgen.

5 Retouren & Herroepingsrecht
5.1 Heb ik garantie op mijn aankopen?

Op elke aankoop bij Max&Luna is altijd de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie houdt in, dat een product moet voldoen aan wat men er redelijkerwijs van mag verwachten. Daarnaast geldt de eventuele fabrieksgarantie indien deze langer is dan de wettelijke garantie. De eventuele fabrieksgarantie heeft geen beperking op/ doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument.

 

Bij artikelen zoals kauwbotten, krabmeubels en krabspeelgoed is het de bedoeling dat deze kapot gaan door het gebruik van de hond of kat. Op deze artikelen zit geen garantie. Er zit geen garantie op artikelen als deze door toedoen van je huisdier kapot zijn gemaakt. Op het hondenspeelgoed van West Paw zit de Love it Guarantee. Neem contact met ons op als jouw West Paw speelgoed kapot is gegaan.

5.2 Voorwaarden van retourneren

Retourneren & Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, kan je ons ook via een ondubbelzinnige verklaring per e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Tijdens deze termijn zal je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Het uitgangspunt hierbij is dat je als consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen.

Indien je van het herroepingsrecht gebruik maakt, zal je het product onbeschadigd, met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking retourneren.

 

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle daarbij behorende betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. 

Om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne is het recht van retour niet van toepassing op voedings- en/of cosmetische producten, kattenbakken en voerbakken wanneer de verzegeling na levering is verbroken.

Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of tot je heeft aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

 

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Kosten retourzending
Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren. Meld je retour aan op de website en download het retouretiket. Bij vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. 

Bevestiging & Inspectie van retourontvangst
Na binnenkomst van de retourzending ontvangt je binnen 5 werkdagen een bevestiging dat Max&Luna het pakket heeft ontvangen. Bij binnenkomst van de retourzending wordt het bestelde product geïnspecteerd. Is deze incompleet, gebruikt, beschadigd of niet meer als 'nieuw' opnieuw te verkopen, en is dit veroorzaakt doordat je te ver bent gegaan dan nodig is om het product te beoordelen, dan behoudt Max&Luna het recht voor deze schade in mindering te brengen op het terug te storten bedrag.

 

Terugstorttermijnen na een retourzending of annulering
Het volledige aankoopbedrag van de retourzending (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zal zo snel mogelijk en binnen 14 dagen na herroeping worden teruggestort op dezelfde rekening als waarvan de order betaald is. Wij mogen echter wel wachten met terugbetalen tot het moment we de retour hebben ontvangen, of tot het moment u heeft aangetoond de producten te hebben opgestuurd, afhankelijk van welk moment eerder valt. Indien je een deel van de oorspronkelijke order retour stuurt, zullen de verzendkosten van de heenzending niet teruggestort worden. We kunnen verzoeken een bewijs van verzending te overhandigen, voordat tot uitbetaling van het retourbedrag wordt overgegaan.

5.3 Moet ik de verzendkosten voor de retouren betalen?

Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren als je gebruik maakt van ons gratis retourlabel. 

 

5.4 Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen, kan ik het terugsturen?

Uiteraard kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling terugsturen. Je zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Het uitgangspunt hierbij is dat je als consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen.

Je kan je retour aanmelden via het formulier op deze pagina en het gratis retour etiket downloaden.

Stuur het product onbeschadigd, met alle geleverde toebehoren en in originele verpakking retour. Je ontvangt je geld terug als we de retour in ons magazijn hebben verwerkt, dit duurt meestal tussen de 5-7 werkdagen. 

 

5.5 Moet ik mijn gratis product ook mee terugsturen?

Ja. Heb je een gratis product gekregen bij jouw bestelling, bijvoorbeeld bij de aankoop van een voordeelbundel en stuur je jouw aankoop terug? Of heb je een gratis product ontvangen bij je bestelling vanaf een bepaalde waarde en stuur je je volledige aankoop terug? Dan ontvangen wij graag ook jouw gratis cadeau bij jouw retourzending. Mocht je het cadeau wel willen behouden, verrekenen wij het aankoopbedrag van jouw cadeau met het te retourneren bedrag.

5.6 Ik zou het product graag willen ruilen voor een andere kleur of maat, kan dit?

Retourneren is bij Max & Luna geen probleem. Omruilen is niet mogelijk. Je kunt het product gratis retourneren via de retourportal en het product dat je wilt hebben opnieuw bestellen via de shop. 

5.7 Het product is na gebruik snel kapot gegaan, wat nu?

Stuur een mail naar [email protected] en voeg een foto toe, zodat wij dit intern naar het betreffende merk kunnen doorzetten. Veel van de merken die wij verkopen bieden garantie op bepaalde producten en ook bij manden en kussens leveren wij alleen merken waarbij de kwaliteit en de service vanuit het merk optimaal zijn. Aan de hand van de mail zullen wij in overleg met het merk aangeven of we het product nog terug willen zien.

 

Bij artikelen zoals kauwbotten, krabmeubels en krabspeelgoed is het de bedoeling dat deze kapot gaan door het gebruik van de hond of kat. Op deze artikelen zit geen garantie. Er zit geen garantie op artikelen als deze door toedoen van je huisdier kapot zijn gemaakt, met uitzondering van het West Paw hondenspeelgoed. Op artikelen van West Paw zit de Love it Guarantee, neem contact met ons op als jouw West Paw speelgoed kapot is gegaan en stuur een duidelijke foto mee van het kapotte artikel.

 

5.8 Mijn gratis artikel is kapot, heb ik garantie?

Nee. Er zit geen garantie op gratis artikelen, artikelen uit een voordeelbundel of gewonnen producten in een prijsvraag.

 

5.9 Ik heb een kortingscode gebruikt, krijg ik de code terug bij retourneren?

Kortingscodes zijn geen geldig betaalmiddel maar een eenmalige korting op je bestelling. Daarom krijg je de kortingscode niet retour na het retourneren van je bestelling.

 

Heb je meer dan één item besteld dan wordt de kortingscode verdeeld over meerdere producten, dit wordt ook aangegeven op de factuur. Bij het retourneren van een de product wordt het met de korting verrekende bedrag geretourneerd, dus niet het oorspronkelijke bedrag van het product.

 

5.10 Ik heb via Bol.com besteld en wil het retour sturen. Hoe doe ik dit?

Als je via Bol.com hebt besteld, is het belangrijk dat je via je Bol.com-account je retour aanmeldt. De transactie en betaling heeft via Bol.com plaatsgevonden. Bol.com zal daarom ook je geld weer terug moeten storten. Na aanmelding van je retour bij Bol.com kun je het pakket volgens de instructies van Bol.com retour sturen en zullen wij de retour na verwerking in ons magazijn goedkeuren zodat Bol.com het geld terugstort.

 

6 Actievoorwaarden
6.1 Ik heb buiten een actieperiode iets gekocht

Een actie zoals een korting, een gratis cadeau vanaf een bepaald aankoopbedrag of voordeelbundel is meestal van bepaalde en beperkte duur. Indien je een aankoop hebt gedaan voor of na een dergelijke actie, kan je geen rechten ontlenen aan deze actie.

1. Heb je een product besteld dat later in de sale komt, dan kunnen we de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.

2. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op een gratis artikel buiten een actieperiode.

3. Er kan geen artikel worden nagestuurd, ook niet als je voor of na de actie aan het aankoopbedrag hebt voldaan.

Tot slot geldt er de op=op regel op actie artikelen, waardoor we geen 100% voorraadgarantie geven.

 

6.2 Ik ben vergeten een gratis cadeau toe te voegen

Wat jammer dat je bent vergeten een gratis artikel toe te voegen aan je winkelmand. Helaas kunnen we het cadeau niet nasturen of nog toevoegen aan je bestelling. 

 

6.3 Mijn gratis artikel is kapot, heb ik garantie?

Nee. Er zit geen garantie op gratis artikelen, cadeaus, artikelen uit een voordeelbundel of gewonnen producten in een prijsvraag of test & review actie.

7 Overige vragen
7.1 Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Vul bij 'log-in' het email-adres waarmee je bij Max&Luna geregistreerd bent en kies de optie 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt binnen een paar minuten op dit e-mailadres een link om je wachtwoord te wijzigen. Let op: Je actuele wachtwoord is bij ons opgeslagen als een gecodeerde code en kan daarom niet door onze klantenservice aan je gegeven worden.

7.2 Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Max&Luna maakt gebruik van alle mogelijke beveiliging om jouw gegevens te beschermen. Dit geldt zowel tijdens het bezoek aan onze website, als tijdens een mogelijke betaling. 

7.3 Waar kan ik een speciale vraag over een product stellen?

Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] Je vraag wordt dan zo snel mogelijk door onze productdeskundigen beantwoord.

7.4 Hoe kan ik geïnformeerd blijven over jullie speciale aanbiedingen?

Blijf altijd op de hoogte door je aan te melden op de Max&Luna nieuwsbrief. Wij sturen je dan regelmatig mailings met de nieuwste producten en speciale aanbiedingen.

7.5 Hoe lang zijn de speciale aanbiedingen geldig?

De speciale aanbiedingen zijn tijdelijk of zo lang geldig tot ze op zijn. Je kan ze alleen in normale hoeveelheden voor een huishouden bestellen. Indien een aanbieding niet meer op voorraad is, storten wij het aankoopbedrag retour.

7.6 Kan ik producten die niet beschikbaar zijn toch bestellen?

Als het product dat je wilt bestellen momenteel niet beschikbaar is informeren wij je graag zodra het weer verkrijgbaar is. Neem contact op met onze klantenservice en je ontvangt automatisch een e-mail zodra het product weer leverbaar is.

7.7 Waarom leveren jullie in de natvoer categorieën alleen (voordeel)paketten?

Om jou als klant scherpe prijzen te kunnen garanderen en transportschade te minimaliseren, bieden we deze producten alleen in deze vorm aan.

7.8 Waarom kan ik de voordeelpakketten alleen in één smaak bestellen?

Onze voordeelpakketten worden alleen in 1 smaak door onze leveranciers geleverd. Zo versnellen we het inpakken en kunnen we kosten besparen. Hierdoor profiteren onze klanten van een lagere prijs. 

7.9 Bieden jullie proefpakketten aan?

Sommige producten zijn bij Max&Luna verkrijgbaar in een speciale, kleine proefverpakking. Dit staat per product aangegeven.

7.10 Hoe kan ik een klacht of suggestie indienen?

Wil je een klacht indienen over een product of over de dienstverlening van Max&Luna? Dit kan telefonisch 085-2379200. (op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 16:00 uur), digitaal via [email protected] of schriftelijk naar: Max&Luna, Postbus 13311, 3004 HHRotterdam.

Zodra jouw klacht of suggestie is ontvangen ontvang je een bevestiging per e-mail. Normaliter ontvang je een inhoudelijke reactie binnen 24 uur op werkdagen. Dit kan uiterlijk oplopen tot 7 dagen.

8 Cookies
8.1 Wat zijn cookies?

Cookies zijn alfanumerieke middelen voor de identificatie die via jouw web browser overgedragen worden op jouw computer. Het gebruik van cookies is een techniek die vaak gebruikt wordt in online shops. Zo kan bijvoorbeeld de virtuele winkelwagen meestal niet worden opgeslagen zonder cookies.

8.2 Waarom heb ik bij Max&Luna cookies nodig?

Tijdens je bezoek aan Max&Luna dragen wij permanent cookies over op je hard drive. Dit maakt het voor ons systeem mogelijk de winkelwagen op te slaan tijdens je aankoop. Een permanente cookie wordt op je computer als file opgeslagen en het blijft daar als je de browser sluit. Zonder deze cookies kan je geen producten in de winkelwagen plaatsen, dus winkelen bij Max&Luna zou dan onmogelijk zijn.