facebook-pixel
Word vriend
Ontvang de Max&Luna nieuwsbrief met de laatste trends, hoge kortingen en kans op leuke prijzen!

Geen producten gevonden...

Verzenden & Retourneren

Bestellen & Verzending

Verzendkosten
De kosten voor verzending van orders tot € 20,- binnen Nederland & België bedragen € 4,95 per bestelling. Voor bestellingen boven de € 20,- is verzending gratis.

Levertijd 
Nadat je betaling binnen is, wordt de bestelling direct ingepakt en indien je voor 17:00 bestelt dezelfde dag nog overgedragen aan onze bezorgpartners. Meestal heb je de bestelling dus de volgende dag gewoon in huis. Hierbij zijn we wel afhankelijk van de snelheid van onze bezorgers, dus het kan soms voorkomen dat het een dagje later binnenkomt door drukte bij de bezorgers. Je krijgt echter altijd een mail met een track & trace code erin, zodat je altijd kunt zien waar je pakketje is.

Ik heb mijn bestelling afgerekend maar wil graag nog iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?
Nee dit kan helaas niet, zodra je bestelling afgerond is wordt deze doorgezet naar ons logistieke systeem en wordt je order verzameld en verpakt. Indien je iets vergeten bent te bestellen willen je vragen om hiervoor een nieuwe order te plaatsen.

Retourneren & Ruilen

Retourneren
Jammer dat het product niet is wat je ervan verwacht hebt. Uiteraard kun je het binnen 14 dag na ontvangst van je bestelling terugsturen. Je ontvangt direct je geld terug als we de retour in ons magazijn hebben verwerkt.

Verpak je retour goed en voeg de originele pakbon toe in de doos. Je pakbon hebben we nodig zodat we snel de retourzending aan jouw gegevens kunnen koppelen en het juiste bedrag op de juiste betaalrekening kunnen terugstorten.

Je kunt GRATIS retour sturen naar antwoordnummer:
Max&Luna
Antwoordnummer 60376
5000 VB Tilburg

Bol.com bestelling retourneren
Indien je via Bol.com heb besteld, is het belangrijk dat je via je bol-account je retour aanmeldt. De transactie en je betaling heeft namelijk via Bol.com plaatsgevonden. Bol.com zal derhalve ook je geld weer terug moeten storten.  Na aanmelding van je retour bij Bol, kun je het pakket volgens de instructies van Bol retour sturen en zullen wij de retour direct na ontvangst in ons magazijn goedkeuren, zodat Bol.com het geld weer terugstort.
 
Indien je niet meer je accountgegevens van Bol.com bij de hand hebt of je bestelling in Bol.com niet meer terug kan vinden in je account, kun je de bestelling toch terugsturen naar ons gratis antwoordnummer. Uiteindelijk zullen wij de retour kunnen verwerken en bij Bol aangeven, zodat zij je geld terugstorten. Dit kan echter wel langer duren en daarom adviseren we altijd om het via je bol account aan te melden.

Ruilen
Dit is bij Max & Luna geen probleem. Het eenvoudigste is om het product terug te sturen naar ons GRATIS antwoordnummer en het product dat je wilt hebben weer te bestellen via de shop. Verpak je retour goed en voeg de originele pakbon toe in de doos. Je pakbon hebben we nodig zodat we snel de retour aan de jouw gegevens kunnen koppelen en het juiste bedrag kunnen terugstorten.

Je kunt GRATIS retour sturen naar antwoordnummer:
Max&Luna
Antwoordnummer 60376
5000 VB Tilburg

Het geld voor het geretourneerde product wordt automatisch teruggestort zodra de retour in ons magazijn is verwerkt. Dit duurt niet langer dan een paar dagen.

Beschadiging van product(en)
Stuur een mail naar [email protected] en voeg eventueel een foto toe, zodat wij dit intern naar het betreffende merk kunnen doorzetten. Veel van de merken die wij verkopen hebben een garantie op hondenspeelgoed en ook bij manden en kussens leveren wij alleen merken waarbij de kwaliteit en de service vanuit het merk optimaal zijn. Aan de hand van de mail zullen wij in overleg met het merk aangeven of we het product nog terug willen zien of dat we het direct crediteren. Bij een aantal producten zoals bijvoorbeeld krabspeelgoed is het natuurlijk de bedoeling dat het kapot gaat.
 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »