Nieuwsbrief
Ontvang de Max&Luna nieuwsbrief met de laatste trends, hoge kortingen en kans op leuke prijzen!

Geen producten gevonden...

Verzenden & Retourneren

Bestellen & Verzending

Verzendkosten
De kosten voor verzending van orders tot € 20,- binnen Nederland & België bedragen € 4,95 per bestelling. Voor bestellingen boven de € 20,- is verzending gratis.

Levertijd 
Nadat je betaling binnen is, wordt de bestelling direct ingepakt en als je voor 22:00 uur bestelt dezelfde dag nog overgedragen aan onze bezorgpartners. Meestal heb je de bestelling dus de volgende dag gewoon in huis. Hierbij zijn we wel afhankelijk van de snelheid van onze bezorgers, dus het kan soms voorkomen dat het een dagje later binnenkomt door drukte bij de bezorgdienst. Je ontvangt altijd van ons een mail met een track&trace code, zodat je kunt zien waar jouw pakketje is.

Ik heb mijn bestelling afgerekend maar wil graag nog iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?
Nee dit kan helaas niet, zodra je bestelling is afgerond wordt deze meteen doorgezet naar ons logistieke systeem en wordt je order verzameld en verpakt. Indien je iets vergeten bent te bestellen willen we je vragen om hiervoor een nieuwe order te plaatsen.

Retourneren & Ruilen

Retourneren
Jammer dat het product niet is wat je ervan verwacht hebt. Uiteraard kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling terugsturen. Je ontvangt je geld terug als we de retour in ons magazijn hebben verwerkt. Je kan je retour aanmelden en het gratis retouretiket downloaden via het formulier hieronder en volg deze stappen:

  1. Vul je ORD-nummer en het e-mailadres in waarmee je hebt besteld.
  2. Klik op 'nieuwe retour aanmelden' en selecteer de artikelen die je wenst te retourneren
  3. Voer het 'aantal' in, selecteer 'reden van retour' en klik op 'volgende'.
  4. Controleer je invoer en klik op 'bevestigen'.
  5. Selecteer de vervoerder en klik op retour aanmelden.
  6. Download je retouretiket.
  7. Verpak je retour goed, bevestig het etiket op de buitenzijde van je doos.

Bol.com bestelling retourneren
Als je via Bol.com hebt besteld, is het belangrijk dat je via je Bol-account je retour aanmeldt. De transactie en je betaling heeft namelijk via Bol.com plaatsgevonden. Bol.com zal daarom ook je geld weer terug moeten storten. Na aanmelding van je retour bij Bol.com kun je het pakket volgens de instructies van Bol.com retour sturen en zullen wij de retour direct na ontvangst in ons magazijn goedkeuren, zodat Bol.com het geld terugstort.
 
Indien je niet meer je accountgegevens van Bol.com bij de hand hebt of je bestelling in Bol.com niet meer terug kan vinden in je account, kun je de bestelling toch terugsturen naar ons gratis antwoordnummer. Uiteindelijk zullen wij de retour kunnen verwerken en bij Bol.com aangeven, zodat zij je geld terugstorten. Dit kan echter wel langer duren en daarom adviseren we altijd om dit via je Bol.com account te doen.

Ruilen
Dit is bij Max & Luna geen probleem. Het eenvoudigste is om het product gratis terug te sturen via het formulier hierboven en het product dat je wilt hebben weer te bestellen via de shop. Volg voor het retourneren en het ontvangen van een retour etiket de stappen onder 'Max&Luna.nl bestelling retourneren' 

Het geld voor het geretourneerde product wordt automatisch teruggestort zodra de retour in ons magazijn is verwerkt. Dit duurt niet langer dan een paar dagen.

Moet ik mijn gratis product ook meesturen bij een retour?
Heb je een gratis product gekregen bij jouw bestelling, bijvoorbeeld bij de aankoop van een voordeelbundel en stuur je jouw aankoop terug? Dan ontvangen wij graag ook het gratis ontvangen product bij jouw retourzending. Mocht je deze wel willen behouden, verrekenen wij het aankoopbedrag van jouw cadeau met het te retourneren bedrag.

Beschadiging van product(en)
Stuur een mail naar [email protected] en voeg een foto toe, zodat wij dit intern naar het betreffende merk kunnen doorzetten. Veel van de merken die wij verkopen bieden garantie en ook bij manden en kussens leveren wij alleen merken waarbij de kwaliteit en de service vanuit het merk optimaal zijn. Aan de hand van de mail zullen wij in overleg met het merk aangeven of we het product retour willen zien of dat we het bedrag (gedeeltelijk) crediteren. Bij een aantal producten zoals bijvoorbeeld krabmeubels en krabspeelgoed voor katten of kauwbotten voor honden is het natuurlijk de bedoeling dat het kapot gaat. 

Max&Luna gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken om je bezoek nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website en bij het doorklikken vanuit onze e-mails volgen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen cookies om de website te laten werken en om analyses uit te voeren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »