Nieuwsbrief
Ontvang de Max&Luna nieuwsbrief met de laatste trends, hoge kortingen en kans op leuke prijzen!

Verzenden & Retourneren

Bestellen & Verzending

Verzendkosten
De kosten voor verzending van orders tot € 20,- binnen Nederland & België bedragen € 4,95 per bestelling. Voor bestellingen boven de € 20,- is verzending gratis.

Max&Luna verzendt ook naar Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Polen, Italië en Spanje. De kosten voor verzending naar het buitenland zijn afhankelijk per land en worden zichtbaar in de checkout na het selecteren van de vervoerder. Ook bij bestellingen boven de € 20,- worden verzendkosten gerekend naar het buitenland.

Levertijd 
Nadat je betaling binnen is, wordt de bestelling direct ingepakt en als je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt dezelfde dag nog overgedragen aan onze bezorgpartners. Normaal gesproken heb je de bestelling de volgende dag in huis. Uiteraard zijn we afhankelijk van de bezorgdienst, het kan soms voorkomen dat je pakket wat later wordt geleverd door drukte bij de bezorgdienst. Je ontvangt altijd van ons een mail met een track&trace link, zodat je kunt zien waar jouw pakketje is.

Wij adviseren de app van PostNL en DHL te downloaden, zodat je de actuele verzendstatus van je pakket kunt volgen.

Ik heb mijn bestelling afgerekend maar wil graag nog iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling, kan dat?
Nee dit kan helaas niet, zodra je bestelling is afgerond wordt deze meteen doorgezet naar ons logistieke systeem en wordt je order verzameld en verpakt. Indien je iets vergeten bent te bestellen willen we je vragen om hiervoor een nieuwe order te plaatsen.

Retourneren & Ruilen

Retourneren
Je mag je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling terugsturen. Je zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Het uitgangspunt hierbij is dat je als consument het product mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een winkel zou mogen doen.

Stuur het product onbeschadigd, met alle geleverde toebehoren en in originele verpakking retour. Je ontvangt je geld terug als we de retour in ons magazijn hebben verwerkt, dit duurt meestal 5-7 werkdagen. Je kan je retour aanmelden en het gratis retouretiket downloaden via het formulier hieronder en volg deze stappen:

  1. Vul je ORD-nummer en het e-mailadres in waarmee je hebt besteld.
  2. Selecteer de artikelen die je wenst te retourneren
  3. Voer het 'aantal' in, selecteer 'reden van retour' en klik op 'volgende'.
  4. Controleer je invoer en klik op 'bevestigen'.
  5. Selecteer de vervoerder en klik op retour aanmelden.
  6. Download je retouretiket.
  7. Verpak je retour goed.
  8. Bevestig het etiket op de buitenzijde van je doos.

Bol.com bestelling retourneren
Als je via Bol.com hebt besteld, is het belangrijk dat je via je Bol-account je retour aanmeldt. De transactie en je betaling heeft namelijk via Bol.com plaatsgevonden. Bol.com zal daarom ook je geld weer terug moeten storten. Na aanmelding van je retour bij Bol.com kun je het pakket volgens de instructies van Bol.com retour sturen en zullen wij de retour direct na ontvangst in ons magazijn goedkeuren, zodat Bol.com het geld terugstort.

Ruilen
Ruilen is geen optie, retourneren wel! Het eenvoudigste is om het product gratis terug te sturen via het formulier hierboven en het product dat je wilt hebben weer te bestellen via de shop. Volg voor het retourneren en het ontvangen van een retouretiket de stappen onder 'Max&Luna.nl bestelling retourneren' 

Het geld voor het geretourneerde product wordt automatisch teruggestort zodra de retour in ons magazijn is verwerkt. Dit duurt ongeveer 5-7 werkdagen.

Moet ik mijn gratis product ook meesturen bij een retour?
Ja. Heb je een gratis product gekregen bij jouw bestelling, bijvoorbeeld bij de aankoop van een voordeelbundel en stuur je jouw aankoop terug? Dan ontvangen wij graag ook het gratis ontvangen product bij jouw retourzending. Mocht je deze wel willen behouden, verrekenen wij het aankoopbedrag van jouw cadeau met het te retourneren bedrag.

Beschadiging van product(en)/garantie
Stuur een mail naar [email protected] en voeg een duidelijke foto toe, zodat wij dit naar het betreffende merk kunnen doorzetten. Veel van de merken die wij verkopen bieden garantie en ook bij manden en kussens leveren wij alleen merken waarbij de kwaliteit en de service vanuit het merk optimaal zijn. Aan de hand van de mail zullen wij in overleg met het merk aangeven of we het product retour willen zien of dat we het bedrag (gedeeltelijk) crediteren of een tegoedbon aanbieden.

Bij producten zoals krabmeubels en krabspeelgoed voor katten of pluche knuffels en kauwbotten voor honden is het normaal dat deze kapot gaan door het gebruik van de kat of hond. Op deze producten zit geen garantie, met uitzondering van het West Paw hondenspeelgoed.

West Paw biedt de Love it Guarantee op hun hondenspeelgoed. Neem contact met ons op over de voorwaarden.